Om leje af fælleshus
Kalender
For at se hvornår der er ledige tider og foretage en booking så gå til siden:
Fælleshus booking
Lejeperiode og prisinformation
Prisen for leje er kr. 500,- per dag på fredage, lørdage samt søn- og helligdage.
Øvrige dage er lejen kr. 100,- per dag/arrangement.
Du kan KUN have en weekend booking af gangen!!!
Huset overtages på dagen kl. 10:00 og der kan disponeres over huset de følgende 24 timer. Jf. pdf Fælleshus husregler - husorden (Maj 2023) (53 KB) for aflevering efter endt leje.
Bekræftelse
Din booking bekræftes via ovenstående booking side.
Betaling
Betaling foregår online (linket øverst), benyt din profil, gennemfør online betaling.
Adgang til Fælleshuset
Via din booking profil, har du oprettet en 6 cifret adgangskode (nederst i profilen). Benyt denne kode for at åbne hoveddøren.
Der benyttes browser på f.eks. telefon, tablet eller computer til at åbne hoveddøren.
- Når man har lejet Fælleshuset, kan man 48 timer før og 24 timer efter en bookning logge ind (åbne / lukke hoveddøren)
- Link til HOVEDDØREN
- Indtast din 6 cifrede adgangskode
- Der vises en GRØN eller RØD firkant for henholdsvis åbn og luk hoveddøren
- Det kan tage 5-10 sekunder til kommunikation
- Husk at låse døren (RØD) når du forlader Fælleshuset
Kommunikation vedr. fælleshuset foregår primært via Messenger eller Facebook.
Kan også ske via fælleshusmailen - men denne kontrolleres ikke ofte: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Rengøring (husk at læse dette før leje!)
Efter problemer med utilstrækkelig oprydning og rengøring efter weekend-arrangementer er det blevet besluttet i bestyrelsen, at lejere ALTID ved aflevering af fælleshuset, skal efterlade en afkrydset tjekliste med kontaktoplysninger til den næste lejer, så den næste lejer kan henvende sig direkte, hvis rengøring eller oprydning ikke er udført i tilstrækkelig grad.
Denne tjekliste downloades pdf Tjekliste ved leje af Fælleshus (Maj 2023) (55 KB) , udskrives, udfyldes og efterlades i fælleshuset efter endt brug. Hvis man overtager fælleshuset og der ikke foreligger en underskrevet tjekliste retter man henvendelse til bestyrelsen.
Er der mangler, bestyrelsen skal vide, så skriv til fælleshus mail (Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.) eller bestyrelsen.
Betaling
Evt. annullering af leje, skal ske senest 14 dage før dit lejemål.
Grundejer foreningen kontonummer er:
Arbejderne Landsbank
Reg.nr. 5321
Kto.nr. 0260258
Skriv lejedato, navn og husnummer som reference.
Brug af højtaleranlæg
Bemærk: Højtaleranlægget er installeret med tydelig tyverisikring for at undgå nye indbrud.
Der er ikke nogen lydkilde, så du som lejer skal selv medbringe en sådan. Det kan f.eks. være en mobiltelefon, cd afspiller, mp3 afspiller, radio, lp, pc osv. Eneste krav er at det skal kunne tilsluttes vha. et mini jackstick som forfindes i køkkenet. Det er sådan et som sidder på et par små høretelefoner. Er problemer med tilslutning kan der rettes henvendelse til Jacob i OH47, eller til en fra bestyrelsen.
Husregler + Tjekliste for Fælleshuset
Husregler i forbindelse med lån af fælleshuset kan downloades som PDF dokument her pdf Fælleshus husregler - husorden (Maj 2023) (53 KB)
Denne tjekliste downloades pdf Tjekliste ved leje af Fælleshus (Maj 2023) (55 KB) , udskrives, udfyldes og efterlades i fælleshuset efter endt brug.